Licenciado en Química |
Asignaturas |
Análise de Contaminantes en Diversas Matrices Ambientais |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Análise de Contaminantes en Diversas Matrices Ambientais | Código | 610311521 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Primeiro-Segundo-Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Utilizar a terminoloxía química, nomenclatura, convenios e unidades. |
A7 | Coñecer e aplicar as técnicas analíticas. |
A14 | Demostrar o coñecemento e comprensión de conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química. |
A15 | Recoñecer e analizar novos problemas e planear estratexias para solucionalos. |
A16 | Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química. |
A19 | Levar a cabo procedementos estándares e manexar a instrumentación científica. |
A20 | Interpretar os datos procedentes de observacións e medidas no laboratorio. |
A21 | Comprender os aspectos cualitativos e cuantitativos dos problemas químicos. |
A24 | Explicar, de xeito comprensible, fenómenos e procesos relacionados coa Química. |
A25 | Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
A26 | Levar a cabo procedementos estándares de laboratorios implicados en traballos analíticos e sintéticos, en relación con sistemas orgánicos e inorgánicos. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|