Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Mestrado Universitario en Lingua e Usos Profesionais |
![]() |
![]() |
![]() |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Textos e Análise: Semántica | Código | 613445027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 2 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A7 | Que dominen as técnicas e as estratexias da comunicación verbal. |
A9 | Que poidan realizar tarefas de revisión, corrección, supervisión e asesoramento lingüístico. |
A10 | Que sexan capaces de elaborar documentación específica: textos científicos, textos técnicos, textos publicitarios, textos xurídicos, etc. |
A12 | Que dominen a linguaxe específica de diferentes ámbitos profesionais. |
A14 | Que saiban desenvolver calquera tipo de texto oral ou escrito en diferentes ámbitos profesionais relacionados coa comunicación. |
B1 | Que posúan e comprendan coñecementos especializados no ámbito dos estudos lingüísticos e das tecnoloxías da comunicación. |
B3 | Que saiban aplicar os coñecementos adquiridos. |
B5 | Que sexan capaces de integrar coñecementos diversos. |
B9 | Que posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando e aprendendo dun modo autónomo. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|