Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestre: Especialidade en Audición e Linguaxe
 Asignaturas
  Desenvolvemento de Habilidades Lingüísticas
   Contidos
Temas Subtemas
1.- Os códigos lingüísticos según Basil Bernstein. 1.1.- O código restrinxido: características.
1.2.- O código elaborado: características.
1.3.- Significado educativo da utilización destes códigos: problemas principais.
2.- Bilingüismo e diglosia. 2.1.- Problemática xeral.
2.2.- O caso galego: perspectiva histórica e estado actual da cuestión.
3.- O traballo da lingua na aula: primeiras estratexias para o traballo semántico, fonético e morfosintáctico.
4.- A expresión oral. 4.1.- Importancia do desenvolvemento da linguexe oral na escola.
4.2.- O texto oral e as necesidades de expresión.
4.3.- Habilidades para o desenvolvemento da expresión oral.
4.4.- Consideracións didácticas.
5.- Comprensión lectora. 5.1.- O acto lector.
5.2.- Tipos de lectura.
5.3.- Sistemas de aprendizaxe lector.
5.4.- Modelo interactivo da aprendizaxe lectora.
5.5.- Habilidades para o desenvolvemento da comprensión lectora.
5.6.- Consideracións didácticas.
6.- Expresión escrita. 6.1.- A legibilidade e o "estilo llano".
6.2.- A escritura “políticamente correcta”.
6.3.- Procesos de composición.
6.3.- Modelo de expresión escrita.
6.4.- Habilidades para o desenvolvemento da expresión escrita.
6.6.- Consideracións didácticas.
SEGUNDO CUATRIMESTRE
7. O desenvolvemento da linguaxe oral entre os 6 e 11 anos
7.1. As estructuras sintácticas complexas
7.2. A organización do discurso
7.3. A actividade metalingüística
7.4. A organización do campo semántico
7.5. O desenvolvemento das estratexias comunicativas
8. O desenvolvemento da linguaxe en nenos cegos. 8.1. Introducción
8.2. Desarrollo léxico
8.3. Desarrollo sintáctico
8.4. Desarrollo semántico
8.5. Desarrollo pragmático

9.- Comprensión e redacción de textos 9.1. Los problemas que plantea la comprensión de un texto
9.2. Procesos implicados en la comprensión
9.3. Cómo ayudar a los alumnos/as a superar las dificultades
9.4 LOLEVA, un método informatizado para evaluar conciencia fonológica y competencia lectora
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes