Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
 Asignaturas
  Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura
   Fontes de información
Bibliografía básica Graham,S (2008). Research on writing development, practice, instruction, and assessment. Reading and writing. Springer Netherlands
González, R.M y Cuetos, F. (2008). Actividades para el Aprendizaje de la Lectura y la Escritura. CEPE
García, J.N. (2007). Dificultades del desarrollo (22,23). Pirámide
Macarthur, Ch., Graham,S. y Fitzgerald, J. (2006). Handbook of writing research. Guilford Press
Uceira,E.,González,R.M. y Cuetos,F. (2012). Los Torres, una familia de escritores. CEPE
González, R.M (2002). PODER escribir. EOS
Graham, S. MacArthur,C.A. y Fitzgerald, J. (2009). Practice in Writing Instruction. Reading and writing . Guilford Press, New York, NY
Cuetos, F. (2009). Psicología de la Escritura. CISS PRAXIS
Mather,N. Wendling,B and Roberts, R. (2009). Writing Assessment and instruction for students with learning disabilities. Jossey-Bass Teacher
Graham,S y Harris,K. (2006). Writing Better. Brookes Publishing Co.,Inc.

 

Bibliografía complementaria

Avendaño, A., Lombardía, C. López I. y Pacoret, C. (2012). O purrusco dos bosques. Santiago de Compostela: Editorial GLIA.

Avendaño, A., Lombardía, C. López I. y Pacoret, C. (2012). As aventuras de Toreto. Santiago de Compostela.Editorial GLIA.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes