Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2012)
 Asignaturas
  Avances na evaluación da comunicación e a primeira linguaxe
   Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
- Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico.
- Coñecer e aplicar os modelos técnicas e instrumentos de avaliación empregados nas alteracións específicas da linguaxe e a comunicación.
- Poder realizar a avaliación das alteracións no desenvolvemento da linguaxe.
- Saber redactar un informe de avaliación.
- Coñecer a actuación profesional.
- Adquirir un coñecemento práctico da avaliación na área da linguaxe e a comunicación
XERAIS DA MATERIA É capaz de recoñecer e discriminar entre a variedade das alteracións: os trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe, trastorno específico da linguaxe, atrasos da linguaxe, trastornos fonéticos e fonolóxicos; os trastornos da comunicación e a linguaxe asociados a déficit auditivos e visuais, o déficit de atención, os trastornos do espectro autista; os trastornos da fluidez do fala; as disartrias; as disfonías; as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo selectivo e as inhibicións da linguaxe. Pode describir cales son os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. É capaz de aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación empregados nas alteracións específicas da linguaxe e a comunicación. É capaz de realizar unha avaliación das alteracións da linguaxe nos trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe: trastorno específico da linguaxe, atrasos da linguaxe, trastornos fonéticos e fonolóxicos; os trastornos da comunicación e a linguaxe asociados a déficit auditivos e visuais, o déficit de atención; os trastornos do espectro autista; os trastornos da fluidez do fala; as disartrias; as disfonías; as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo selectivo e as inhibicións da linguaxe. É capaz de redactar un informe de avaliación correcto e adaptado ao seu destinatario. É capaz de realizar unha avaliación tras un proceso de intervención. É capaz de seleccionar e aplicar recursos das Tecnoloxías da Información e as Comunicacións relacionados coa avaliación da linguaxe oral. É capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención en linguaxe e comunicación. AP1
AP2
BP3
BP4
CP1
CP3
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes