Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2012)
 Asignaturas
  Avaliación dos problemas de comunicación e linguaxe no T.E.A.
   Fontes de información
Bibliografía básica

Baron Cohen, S. (2010). Autismo y Síndrome de Asperger. Madrid: Alianza

Frith, U. (1999). Autismo: hacia una explicación del enigma. Madrid: Alianza

Martos, J. & Perez Juliá, M. (2002). Autismo: un enfoque orientado a la intervención en logopedia. Valencia: Nau Llibres

Narbona, J, Chevrie-Muller, C. (2001). 2ª Edición. El lenguaje del niño. Desarrollo normal, evaluación y trastornos. Madrid: Elsevier

Rivière, A. y Martos, J. (1997). El Tratamiento del Autismo. Nuevas Perspectivas. Madrid: APNA y Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales.

Bibliografía complementaria

Bishop, D. & Leonard L. B., Ed. (2001). Speech and language impairments in children. Causes characteristics, intervention and outcome. Hove, UK, Psychology Press.

Happe, F. (2006). Introducción al autismo. Madrid: Alianza

Rice M & Warren SF (eds. 2004). Developmental language disorders: from phenotypes to etiologies. Mahwah, NJ: Erlbaum; 2004.

Riviere, A. & Martos, J. (2000). El niño pequeño con autismo. Madrid: APNA

Rondal, J.A., Seron, X. (1991). Trastornos del lenguaje 1, 2 y 3. Barcelona: Paidos

Russel, J. (1999). El autismo como trastorno de la función ejecutiva. Madrid: panamericana

Schwartz, R.G. (2009). Handbook of child language disorders. New York: Psychology press.

Bibliografía complementaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes