Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2012)
 Asignaturas
  A intervención en trastornos específicos (disfonía. disartria. prebiacusias) e derivados da parálise cerebral. esquizofrenia. discapacidade intelectua
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) A intervención en trastornos específicos (disfonía. disartria. prebiacusias) e derivados da parálise cerebral. esquizofrenia. discapacidade intelectua Código 652498030
Titulación
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2012)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 12
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía Evolutiva e da Educación
Coordinación
Puyuelo Sanclemente, Miguel
Juncos Rabadán, Onésimo
Correo electrónico
miguel@miguelpuyuelo.com
onesimo.juncos@usc.es
Profesorado
Bruna , Olga
Fernández Fernández, Pilar
Fiuza Asorey, María J
Juncos Rabadán, Onésimo
Pereiro Rozas, Arturo
Puyuelo Sanclemente, Miguel
Salavera Bordas, Carlos
Signo , Sara
Subirana , Judit
Vived , Elías
Correo electrónico
olgabr@blanquerna.url.edu
mariapilar.fernandez@usc.es
maria.fiuza@usc.es
onesimo.juncos@usc.es
arturoxose.pereiro@usc.es
miguel@miguelpuyuelo.com
salavera@unizar.es
sara.signo.masterclyp@gmail.com
judit.subirana.masterclyp@gmail.com
evived@unizar.es
Web
Descrición xeral Dentro do marco teórico do procesamento da linguaxe oral en, a formación terá un carácter fundamentalmente práctico coa utilización de casos clínicos, e elaboración de programas de tratamento específico para estas patoloxías.
Os obxectivos que persigue esta materia son:
· Conocer os trastornos da linguaxe.
· Evaluar os distintos trastornos para un diagnóstico diferencial
· Valorar a súa afectación na morfoloxía, sintáctica, semántica e pragmática destes pacientes.
· Conocer o uso dos programas de intervención existentes baseados nos distintos modelos lingüísticos.
· Entrenar aos alumnos nunha metodoloxía sistemática que permita a elaboración dun plan de intervención axustado ás necesidades individuais do caso.
- Coñecer e realizar a intervención nas disfonías.
- Adquirir ou desenvolver os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización.
- Facilitar ao alumno os conceptos e bases fundamentais sobre a patoloxía de disartria, a súa etioloxía, tipos, diagnóstico diferencial, e fundamentos de intervención
- Implementar os fundamentos para a intervención na disartria hipocinética de parkinson, dada a incidencia e prevalencia actual da enfermidade.
- Coñecer os cambios na comunicación e a linguaxe durante o proceso de envellecemento normal e patolóxico.
- Coñecer as principais técnicas de avaliación da comunicación e da linguaxe.
- Coñecer as bases para poder deseñar programas de intervención na comunicación e a linguaxe no envellecemento normal e patolóxico.
- Deseñar proxectos de investigación sobre a comunicación e a linguaxe na vellez.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes