Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2012) |
Asignaturas |
Intervención nos problemas de comunicación e linguaxe en T.E.A e algunhas propostas informáticas para a intervención |
| |||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2012/13 | ||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Intervención nos problemas de comunicación e linguaxe en T.E.A e algunhas propostas informáticas para a intervención | Código | 652498031 | ||||||||||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||
Departamento | Medicina Psicoloxía Evolutiva e da Educación |
||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
Descrición xeral |
Esta materia pretende, entre outros, os seguintes obxectivos: · Conocer e comprender os principios xerais da intervención nos TEA, con especial referencia ao ámbito da comunicación e a linguaxe. · Conocer e analizar criticamente os principais modelos teóricos que fundamentan as estratexias e/ou programas de intervención comunmente aplicados nos TEA · Conocer os obxectivos, estrutura e procedementos dos principais programas de intervención aplicados en TEA. · Seleccionar, adaptar e implementar algúns dos procedementos e/ou programas máis representativos para o desenvolvemento da linguaxe e a comunicación en TEA. · Diseñar, implementar e avaliar un programa de intervención adaptado ás necesidades de cada caso concreto. Coas "propostas informáticas para a intervención" esta materia pretende o desenvolvemento de competencias que permitan ao alumnado comprender e aplicar os coñecementos e técnicas que ofrecen as tecnoloxías da información e as comunicacións para intervir con persoas que presentan patoloxías da linguaxe. Descriptores: Coñecemento e manexo de ordenadores e programas informáticos que capaciten para a comunicación Ademais, preténdese achegar aos alumnos unha experiencia práctica co manexo de sistemas de comunicación dinámicos: - Acceso aos dispositivos ou programas: interruptores de control, emuladores de teclado, emuladores de rato, carcasa de metacrilato, flexiboard, etc. - Coleccións de pictogramas de acceso libre e comercial: ARASAAC, Aumentativa.Net, SPC, Widgit. - Programas de comunicación: In-TIC, The Grid 2, Boardmaker SDP, Plaphons, Fala, Comunícate, etc. - Programas de educación aplicados na rehabilitación da linguaxe: JClic e LIM |
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|