Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
6 Mestrado Universitario de Educación Secundaria: Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá
 Asignaturas
  Bases epistemolóxicas para o ensino das linguas e literaturas galega e castelá
   Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Estudo de casos Teranse ben en conta as distintas probas, comentarios e exercicios que se realicen durante o transcurso das correspondentes sesións. 20
Prácticas a través de TIC Valorararase o esforzo da cada alumno por se familirizar coas TIC e mais o resultado do traballo 10
Recensión bilbiográfica Hase terr moi en conta o interese e utilidade que o alumno faga da información do profesor para a realización do seu traballo tutelado. 10
Traballos tutelados Os traballos tutelados, submetidos á guía e orientación do profesor durante o curso, de forma que profesor e alumno manterán diversas entrevistas ( ao menos unha delas despois de telo rematado). No traballo darán conta dalgúns aspecto relacionado co temario, ao mesmo tempo que irán incorporando as distintas suxestións e aportación feitas nas sesións presencias realizadas con este propósuito. 60
 
Observacións avaliación
As prcentraxes indicadas máis arriba non son reais, senón orientativas; se se especifican é porque así o require o deseño de guía docente que aplica a UDC. De feito a información que imos dar ten maior relevancia a este respecto da realidade da avaliciaón:
A. A cualificación final terá o seguinte reparto porcentual:
a.1. Un 50% procederá do traballo tutelado, amais de outras actividades realizadas aolongo do curso. NO traballo o alumno deberá obter unha puntuación de 4 sobre 10 ( con unha nota inferior non suspera ría a materia).
A.2. Un 40% resuyltará das actividades e tarefas (grupais ou individuais): exercicos, comentarios, debates...
A.3. O 10% restante derivará da asistencia e da participación na aula.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes