Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras |
Asignaturas |
Historia do ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Historia do ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras | Código | 652609912 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Atkinson, Dwight (2011). Alternative approaches to second language acquisition . New York: Routledge Wrench, Jason (2009). Communication, Affect, & Learning in the Classroom. Acto, Tapestry Press Littlewood, William (2002). Communicative Language Teaching. Cambridge, CUP Lightbrown, Patsy (2011). How Languages are Learned. Oxford, OUP Swan, Michael (2002). Learner English. Cambridge, CUP Richards, Jack (2002). Methodology in Language Teaching. Cambridge, CUP Shrum, Judith (2010). Teacher's Handbook. Boston, Heinle James, Gill (2007). The Complete Guide to Learning a Language. Oxford, howtobooks Allwright, Dick (2009). The Developing Language Learner. Basingstoke, Macmillan Gass, Susan (2011). The Routledge handbook of second language acquisition. New York: Routledge Kumaravadivelu, B (2008). Understanding Language Teaching. Mahwah, NJ, Eribaum Nessel, Denise (2008). Using the Language Experience Approach with English Language Learners. Thousand Oaks, CA, Corwin Press |
La lista de lecturas y fuentes documentales con los que trabajaremos durante el curso se entregará al comienzo del mismo. |
|
Bibliografía complementaria | |
|
|