Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Diplomado en Educación Social |
Asignaturas |
Educación de Persoas Adultas |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Educación de Persoas Adultas | Código | 652811207 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 5 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Comprender a xenealoxía dos procesos históricos de consolidación da profesión e da intervención socioeducativa. |
A5 | Coñecer os estadios evolutivos da persoa, e comprender as súas implicacións educativas. |
A7 | Identificar e analizar os factores contextuais que afectan aos procesos socioeducativos. |
A15 | Deseñar e desenvolver proxectos, programas, servizos e accións nos diversos ámbitos de traballo socioeducativo. |
A24 | Coñecer e deseñar propostas de intervención educativa para a sociedade multicultural. |
B2 | Analizar, sintetizar e valorar criticamente a información. |
B3 | Saber presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
B5 | Planificar e organizar a aprendizaxe con iniciativa, responsabilidade e de xeito autónomo. |
B8 | Ser capaz de resolver problemas e tomar decisións. |
B12 | Ser capaz de cuestionar a propia escala de valores e comprender as responsabilidade éticas, profesionais e sociais da profesión. |
B14 | Recoñecer á necesidade e importancia de implicarse nunha aprendizaxe ao longo da vida. |
B19 | Saber traballar en equipo de xeito colaborativo. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|