Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Socioloxía da educación
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Socioloxía da educación Código 652G01003
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Primeiro Formación básica 6
Idioma
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencia Política da Administración
Coordinación
Carames Balo, Rosa Elena
Correo electrónico
rosa.carames@udc.es
Profesorado
Carames Balo, Rosa Elena
Correo electrónico
rosa.carames@udc.es
Web
Descrición xeral A asignatura de Sociología da Educación é o estudio dende a perspectiva sociolóxica do feito social da educación. Polo tanto, resulta ser unha introducción ó estudio sistemático e científico das relacións entre as sociedades e os seus diversos colectivos e os feitos educativos diferenciais (ou non) conforme ás diferentes culturas e as súas transformacións. A educación non pode estudiarse como un feito social aillado, por iso é preciso abordar a súa comprensión dun xeito holístico sen esquencer os vencellamentos entre os niveis macro e micro sociolóxicos. La Sociología es la ciencia que analiza los hechos sociales aplicando métodos empíricos. Posto que a educación é un fenómeno social que está imbricado na estructura da sociedade, resulta fundamental aproximarse ó seu estudio dende una comprensividade sociolóxica. De tal xeito que a educación forma parte dun macrosistema social e cultural maior que se encuentra condicionada por diferentes factores sociales, tales como la estratificación social, la desigualdad social, os ideais pedagóxicos, as políticas educativas, etc.

Para conocer y analizar en profundidad estos hechos sociales, durante el desarrollo de la asignatura, se formará al alumnado en los paradigmas teóricos de la sociología clásica y su vinculación con la Educación; se analizará el papel de la escuela como agente socializador; la vinculación entre estratificación social y educación, la construcción social de las diferencias sexuales; diversidad étnica y escuela; etc. Además, se proporcionarán herramientas metodológicas para el estudio de fenómenos sociales como el desarrollo de un proyecto de investigación y las principales técnicas de investigación social (encuesta, entrevista en profundidad, observación participante, grupo de discusión, etc.).
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes