Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos
   Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Estudo de casos Traballo en grupos para elaborar informes-artigos de casos psicoeducativos, a partir da aplicación de probas. 0
Portafolios do alumno É unha carpeta ou arquivador de cada grupo de traballo, ordenado por temas, que contén as actividades e prácticas de aprendizaxe realizadas polo alumnado da materia.
Este portafolios que integra as metodoloxías de aprendizaxe cooperativo, traballos tutelados, estudo de casos e análise de fontes documentais será o material que se contemple na avaliación.
75
Traballos tutelados Trátase de estudar algunhas das variábeis ou factores da aprendizaxe escolar e elaborar informes/artigos en base a busca e análise de documentación científica e datos. Estes traballos faranse en grupos non superiores a catro persoas. 0
Aprendizaxe colaborativa Traballo en grupos de catro persoas que consiste na realización de actividades a facer na aula e fóra dela para cada un dos temas. Estas actividades colaborativas serán basicamente de orientación-execución ou demostración-práctica. 0
Análise de fontes documentais Busca de fontes documentais para descubrir os contidos propios e específicos da disciplina e o currículo da educación infantil. 0
Proba mixta Esta proba de carácter individual realizarase ao finalizar cada un dos temas da materia, para verificar o grao de adquisición das competencias do saber e saber facer. 25
 
Observacións avaliación

1ª CONVOCATORIA. Dependendo
da asistencia continuada ou non as clases, hai dúas modalidades de
seguir a materia de “Psicoloxía da Aprendizaxe en Contextos Educativos” que
determinan dous modos diferentes de avaliación: Modalidade A: Avaliación
Continua e Modalidade B de Avaliación Final 


Modalidade A:
Avaliación Continua. Nesta modalidade levarase a cabo unha avaliación
de tipo procesual consistente na realización dunha serie de actividades e
prácticas de cada tema realizadas en grupo co seguimento periódico das
mesmas. Por tanto será obrigatoria a asistencia ás clases (como mínimo o
85% das horas presenciais, é dicir, só se poderá faltar un máximo de 4
módulos no cuadrimestre, en caso contrario deberase optar pola
modalidade B), sendo imprescindíbel ademais a participación activa e
continuada por parte do alumnado no grupo de traballo na aula (no caso
de non ser así contabilizarase como unha ausencia).

Esta avaliación
levarase a cabo a partir dun dossier ou carpeta de traballo (portafolio) que
incluirá: 

a/ As actividades individuais e de grupo de cada un dos temas que suporán un máximo dun 25% da cualificación 

b/ As prácticas grupais que se suxiren para cada tema e que suporán un máximo do 50% da cualificación.

Para
superar satisfactoriamente a materia será necesario realizar todas as
actividades e prácticas propostas para cada tema  e participar no
traballo non presencial como mínimo nun 85% das horas traballadas.

c/
As probas mixtas individuais sobre os contidos teórico-prácticos da
materia. Isto representa como máximo un 25% da cualificación.


Modalidade B:
Avaliación Final. Para aquel alumnado que non asista ao 85% das horas
presenciais, a nota final virá determinada por unha proba final escrita
dos contidos teórico-prácticos da materia. A data para esta proba será a
fixada polo Centro.

OUTRAS CONVOCATORIAS Nas restantes convocatorios seguirase a Modalidade B anterior, isto é proba escrita dos contidos teórico-prácticos da materia do curso académico correspondente.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes