Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
![]() |
![]() |
![]() |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Bases didácticas da educación especial inclusiva | Código | 652G01034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Investigación (Proxecto de investigación) | Recolleita dunha proposta educativa, análise, interpretación e adaptación ás caractarísticas dunha escola que camiña cara a inclusión | 30 |
Portafolios do alumno | Recollida da información, análise e interpretacación, e posterior enriquecemento coas achegas dos autores. Os criterios de avaliación do documento serán: -Integración dos contidos abordados e das actividades realizadas na aula -Reflexión e opinión persoal -Ampliación de coñecementos empregando as fontes documentais e investigación persoal. -Aplicabilidade ao teu traballo como docente no ámbito da EI. |
40 |
Proba de resposta breve | O alumnado terá que dar resposta breve a unha serie de cuestións que se lle formulan sobre contidos básicos da materia. | 30 |
Observacións avaliación | ||
O alumnado asistente será aquel que asiste á aula o 80% ou máis da materia da materia. O alumnado non asistente para superar a materia terá que realizar: 1. O Proxecto de investigación sobre un elemento concreto das escolas que camiñan cara a inclusión (50%). O alumnado terá que seleccionar unha experiencia que se realizara ou se estea realizando co fin de analizar as súas características teórico-metodolóxicas nas que se sustenta, que respostas dá a atención da diversidade da aula, etc. Caracterizada a proposta, tratará de facer achegas para facilitar a inclusión educativa do alumnado. 2. Unha proba de preguntas curtas (50%) Para a superación da materia, cando menos a metade da calificación esixida en cada apartado. Terá que poñerse en contacto coa profesora (en persoa ou a través do correo electrónico) para a organización da materia. |
|