Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Lingua e literatura castelán e a súa didáctica |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua e literatura castelán e a súa didáctica | Código | 652G02017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Tejerina Lobo, Isabel (). Algunas consideraciones pedagógicas sobre la poesía. http://www.biblioteca.org.ar/libros/132273.pdf Besora, Ramón (1992). Aproximación a la poesía a través del juego. Papeles de literatura infantil, núm. 15, pp. 3-12 Ortiz, Estrella (2009). Contar con los cuentos. Guadalajara: Palabras del candil García Carcedo, Pilar (2011). Educación Literaria y Escritura Creativa. Granada: GEU Moreno, Víctor (1996). Escritura imaginativa. Abecedario de la escritura. Santiago de Compostela: Universiade de Santiago de Compostela Morilla, Lola S. e Silvia Adela Hohan (1999). Hacer escribir a los niños. La metodología del taller de escritura y consignas prácticas para incentivar el mundo creativo y novelesco de los niños. Barcelona: Grafein Motos, Tomás (1996). Juegos creativos de lenguaje. Santiago de Compostela: Universiade de Santiago de Compostela Badia, Dolors e Montserrat Vilà (2000). Juegos de expresión oral y escrita. Barcelona: Graó Rodari, Gianni (2004). Juegos de fantasía. Zaragoza: Edelvives Pelegrín, Ana (1996). La flor de la maravilla. Juegos, recreos, retahílas.. Madrid: Fundación. Germán Sánchez Ruipérez Atero Burgos, Virtudes (2010). Retahílas y canciones infantiles. Patrimonio oral de la provincia de Cádiz. Cádiz: Universidad de Cádiz Rodríguez López-Vázquez, Alfredo (coord.) (1993). Simposio: O teatro e o seu ensino. A Coruña: Universidade da Coruña Prado Díez, David de (1996). Técnicas creativas y lenguaje total . Santiago de Compostela: Universiade de Santiago de Compostela Moreno, Víctor (1998). Va de poesía. Navarra: Pamilela |
Anderson Imbert, Enrique (1996): Teoría y técnica del cuento, Barcelona: Ariel. Carretet, Lázaro (1989): Cómo se comenta un texto literario, Madrid: Cátedra. Cassany, D. (1993): Reparar la escritura. Didáctica de la corrección de lo escrito, Barcelona: Graó. García Rivera, G. (1995): Didáctica de la literatura para la enseñanza Primaria y Secundaria, Madrid: Akal. Lomas, C. (1999):Cómo enseñar a hacer cosas con las palabras, Barcelona: Paidós, 2 vols. Meix, F. (1994): “Teorías literarias y enseñanza de la literatura”, Textos , 1, Barcelona: 53-64. Mendoza Fillola, A. (1994): Literatura comparada e intertextualidad, Madrid: La Muralla. _____ [coord.] (1998): Conceptos clave en Didáctica de la Lengua y la Literatura, Barcelona: SEDLL – ICE, Universitat de Barcelona – Horsori Ediciones. _____ [coord.] (2003): Didáctica de la Lengua y la Literatura para Primaria, Madrid: Prentice Hall. Pelegrín, Ana (1996): La flor de la maravilla. Juegos, recreos, retahílas, Madrid: Fundación Germán Sánchez Ruipérez. Propp, Vladimir (1977): Morfología del cuento, Madrid, Fundamentos. Rodari, Gianni (1991): Gramática de la fantasía. Introducción al arte de contar historias, Barcelona: Aliorna, 1991 Rodríguez López-Vázquez, A. (2000): “Aspectos de didáctica de la Literatura”, in E. Rigaud Felices, G. Núñez Ruiz y M. J. Martín Granados (coords.), De Educación Lingüística y Literaria, Almería: CSI–CSIF – Universidad de Almería: 61-92. VV. AA. (1997): Poesía española para niños, selecc. y pról. de A. Pelegrín, Barcelona: Alfaguara, 3ª ed. |
|
Bibliografía complementaria | |
|
|