Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Educación ambiental e cultura da sustentabilidade |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Educación ambiental e cultura da sustentabilidade | Código | 652G03010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. |
A5 | Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A6 | Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. |
A7 | Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. |
A9 | Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. |
A10 | Analizar, difundir, orientar e desenvolver procesos de promoción cultural. |
B2 | Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
B3 | Xerar a cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. |
B6 | Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|