Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Métodos de investigación |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Métodos de investigación | Código | 652G03019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
A5 Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. A6 Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. A11 Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. A13 Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación elementais aplicables aos diferentes campos de intervención. | A5 A6 A11 A13 |
||
B1 Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. B2 Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. B5 Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión. B6 Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. | B1 B2 B5 B6 |
||
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. n e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C1 C3 C4 C6 C8 |
|