Análise de fontes documentais |
O traballo de búsqueda das distintas realidades sociais no marco da socioloxía da educación é de suma importancia para un bo manello, adaptación e aplicación no feito sociolóxico educativo, adaptado e aplicado para este cometido. |
5 |
Proba obxectiva |
O sistema e obxectivos de avaliación desta asignatura ten que ter en conta, tanto os coñecementos e habilidades, como a capacidade de resolver dilemas educativos diversos. Por elo, deberá valorarse mediante preguntas directas escritas dos temas do programa da asignatura.
Xunto coas sesións maxistrais, as lecturas recomendadas e a revisión bibliográfica, esta parte marca o contido teórico da asignatura, que supón o 40% do peso da mesma |
25 |
Discusión dirixida |
Trátase de agudizar o razoamento crítico nesta materia e utilizar as categorías de análise plantexadas en cada sesión dedicada ós temas de discusión.
Esta parte de asignatura intentará medir ou avaliar a participación, implicación e interese do alumno. O que, xunto coa asistencia correspondente, vería a supoñer aproximadamente un 20% da avaliación final. |
20 |
Traballos tutelados |
Trátase de avaliar e considerar tanto os coñecementos e habilidades adquiridos durante o curso, como o esforzo, a adicación e o traballo persoal continuado de cada estudiante.
|
40 |
En definitiva, estamos a falar dun 40% da avaliación da asignatura por medio do traballo desenvolto polo alumnado, outro 40% pola avaliación do seus coñecementos e/ou contidos teóricos e, aproximadamente, outro 20% en base a asistencia, participación, implicación e interese do alumnado.
Este sistema de avaliación se establece como fórmula para unha evaluación continua e presencial, que so pode darse nas convocatorias ordinarias da asignatura.
|