Grao en Economía |
Asignaturas |
Historia Económica de España |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Historia Económica de España | Código | 611G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A2 | Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público. |
A3 | Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica. |
A4 | Avaliar consecuencias e distintas alternativas de acción e seleccionar as mellores, dados os obxectivos. |
A5 | Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma. |
A6 | Redactar proxectos de xestión económica a nivel internacional, nacional ou rexional. Integrarse na xestión empresarial. |
A7 | Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido. |
A9 | Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais. |
A10 | Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicación en todo a seu desempeño profesional. |
A11 | Leer e comunicarse no ámbito profesional en máis dun idioma, en especial en inglés. |
A12 | Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos. |
A13 | Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|