Grao en Economía |
Asignaturas |
Desenvolvemento e Técnicas de Contabilidade Social |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento e Técnicas de Contabilidade Social | Código | 611G01036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público. |
A2 | Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público. |
A3 | Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica. |
A7 | Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido. |
A9 | Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais. |
A12 | Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos. |
A13 | Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|