Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Mestrado Universitario en Lingüística e as súas Aplicacións |
Asignaturas |
Diversidade lingüística |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Diversidade lingüística | Código | 613436024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A11 | O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos relacionados coa investigación sociolingüística. |
A12 | O alumnado coñecerá e valorará a diversidade lingüística e cultural. |
B1 | O alumnado desenvolverá habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador. |
B2 | O alumnado será capaz de integrar coñecementos de campos de estudo diversos. |
B3 | O alumnado aprenderá a aprender, de forma autónoma, como base da súa futura actividade investigadora. |
B7 | O alumnado adquirirá capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B8 | O alumnado será capaz de comunicar oralmente e por escrito con claridade os coñecementos teóricos e aplicados do campo de estudo tanto a audiencias expertas como non expertas. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|