Guia docenteCurso
Facultad de Filología
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestrado Universitario en Lingua e Usos Profesionais
 Asignaturas
  Análise do Discurso
   Contidos
Temas Subtemas
1. Características xerais do discurso das organizacións (empresas privadas, institucións públicas, etc.). 1.1. Que són as organizacións?
1.2. Como é o discurso das organizacións?
1.3. A recollida de datos discursivos para o seu análise.
2. Conceptos teóricos e súa aplicación a casos reais do discurso empresarial. 2.1. O contexto interaccional.
2.2. A intención comunicativa e o significado implícito: actos de fala e a impricatura conversacional.
2.3. A mitigación do conflicto: a cortesía.
2.4. As estratexias de cortesía e a resolución de conflictos.
2.5. As estratexias de cortesía e a noción de poder nas organizacións.
2.6. A negociación da información. Recursos lingüísticos e retórico-argumentativos diversos para xestionar a información e a persuasión.
2.7. O contexto socio-cultural e socio-político.
3. Análise de casos. 3.1. Interacción empregado-cliente.
3.2. Publicidade.
3.3. O conflicto ideolóxico nas empresas.
3.3. Análise de estratexias diversas.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes