Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa 3 |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 3 | Código | 613G02015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Seguir con facilidade unha conversa sobre asuntos cotiáns ou de carácter xeral, participar espontáneamente e ser capaces de relacionarse con falantes nativos cun grao suficiente de fluidez e naturalidade, sendo capaz de recoñecer unha ampla gama de expresións idiomáticas e de coloquialismos, así como cambios de estilo. | A6 |
B4 |
C2 |
Entender as ideas principais dun discurso extenso oral ou escrito, seguir liñas argumentais complexas e identificar as conclusións sempre que o tema sexa relativamente coñecido. | A6 |
B4 |
C2 |
Comprender case todas as noticias da televisión, programas sobre temas actuales ou películas, sempre que se fale un nivel de lingua estándar pero mesmo tamén empregando unha cantidade considerable de linguaxe coloquial e de expresións idiomáticas. | A6 |
B3 |
C2 |
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situación cotiáns explicando e defendendo puntos de vista. | A6 A15 |
B5 |
C2 |
Expoñer un tema coñecido sobre os campos semánticos traballados ou outros relacionados para que poida ser seguido sen dificultades, explicar os puntos significativos con razoable precisión e ser capaz de contestar as preguntas que xorden. | A6 A9 A15 |
B1 B3 B5 B6 |
C3 |
Ser capaz de escribir unha variedade de textos claros, fluídos e ben estruturados, amosando un uso controlado de estruturas organizativas, conectores e outros mecanismos de cohesión. Son capaz de matizar opinións e afirmacións con precisión, por exemplo, con relación a graos de certeza/incerteza, crenza/dúbida, probabilidade, sendo a estrutura, a distribución en parágrafos e a puntuación consistentes e útiles. | A6 A15 |
B1 B3 |
C2 |
Amosar creatividade e imaxinación nos traballos elaborados en lingua inglesa. | A6 |
B3 |
C2 |
|