Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Mestrado Universitario en Computación de Altas Prestacións |
Asignaturas |
Software de Base para Supercomputación |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Software de Base para Supercomputación | Código | 614473006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Analizar e mellorar o rendemento dunha arquitectura ou un software dado. |
A2 | Definir, avaliar e seleccionar a arquitectura e o software máis axeitado para a resolución dun problema. |
A3 | Coñecer o manexo de librerías numéricas HPC, as suas posibilidades e as suas aplicacións nos distintos campos da Enxeñería. |
A4 | Profundizar no coñecemento das ferramentas de programación e particularmente en entornos Unix e linguaxes C e Fortran. |
A10 | Adquirir os coñecementos necesarios para a administración dos servizos dos sistemas. |
B3 | Comunicar conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B4 | Aplicar habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que deberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
B6 | Capacidade de análise e síntese. |
B8 | Motivación pola calidade e mellora contínua. |
B9 | Usar as novas tecnoloxías. |
B13 | Expor, defender e discutir propostas. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|