Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Analizar e mellorar o rendemento dunha arquitectura ou un software dado. |
A5 |
Coñecer as arquitecturas emerxentes no campo da supercomputación. |
A9 |
Coñecer os principais elementos HW e SW dun servidor e ser capaz de mellorar o rendemento e as capacidades do mesmo. |
A10 |
Adquirir os coñecementos necesarios para a administración dos servizos dos sistemas. |
A11 |
Implementar as políticas e servizos que garantan a continuidade da dispoñibilidade. |
A12 |
Coñecer as tendencias en supercomputación así como a súa utilización práctica nos sectores industrial, académico e público. |
A13 |
Integrarse na operativa diaria dun centro relacionado coa supercomputación. |
A14 |
Implantar e administrar sistemas de supercomputación, HPC e HTC. |
B1 |
Aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Comunicar conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B4 |
Aplicar habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que deberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
B6 |
Capacidade de análise e síntese. |
B7 |
Capacidade de organización e planificación. |
B9 |
Usar as novas tecnoloxías. |
B10 |
Buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo. |
B11 |
Manter e estender formulacións teóricas fundados para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas. |
B12 |
Traballar en equipo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |