Mstre: Especialidade en Educación Primaria |
Asignaturas |
Teorías e Institucións Contemporáneas de Educación |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Teorías e Institucións Contemporáneas de Educación | Código | 652211102 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Troncal | 4 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Coñecementos básicos e específicos sobre as distintas disciplinas que ten que impartir no exercicio do seu labor profesional un mestre de Educación Primaria. |
A3 | Coñecer as características das organizacións educativas que atenden os nenos e nenas de 6-12 anos. |
A5 | Coñecementos de novas tecnoloxías e a súa aplicación ao ámbito educativo. |
A8 | Capacidade para interpretar as dificultades e os problemas propios da profesión docente e tomar decisións axeitadas para a súa solución. |
A11 | Capacidade para empregar recursos diversificados que contribúan a mellorar a experimentación e a aprendizaxe do alumnado de educación primaria. |
A19 | Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
B8 | Capacidade para elaborar discursos coherentes e organizados loxicamente. |
B11 | Capacidade de comprensión dos distintos códigos audiovisuais e multimedia e manexo das ferramentas informáticas. |
B15 | Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. |
B16 | Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. |
B18 | Compromiso ético para o exercicio das tarefas docentes. |
B19 | Capacidade de adaptarse a novas situacións nunha sociedade cambiante e plural. |
|