Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mstre: Especialidade en Educación Primaria |
Asignaturas |
Ciencias Sociais e a sua Didáctica |
Contidos |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Ciencias Sociais e a sua Didáctica | Código | 652211203 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Segundo | Troncal | 6.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Bloque 1. As Ciencias Sociais | - O campo de coñecemento das Ciencias Sociais.As ciencias referentes da área social e o seu plantexamento interdiscplinar. -A problemática do coñecemento social. As fontes das Ciencias Sociais e a suas limitacións |
Bloque 2 A didáctica das Ciencias Sociais |
- Ensino e aprendizaxe das Ciencias Sociais na escola. |
Bloque 3. Finalidades educativas das Ciencias Sociais no curriculum de Primaria | - A formación do pensamento social - Importanci da aprendizaxe de actitudes e valores dos escolares de Primaria |
Bloque 4.O Curriculum das Ciencias Sociais no Ensino Obligatorio. | -Análisis do DCB do Coñecemento do Medio |
Bloque 5. Os contidos educativos da área de Ciencias Sociais | -A problemática da selección: conceptos clave e problemas relevantes. Dificultades para a súa secuencialización |
Bloque 6. A construcción dos conceptos sociais de espacio xeográfico e tempo hístórico |
-As explicación causais e o concepto de -empatia. |
Bloque 7. Os procedementos específicos das Ciencias Sociais | - O manexo de instrumentos das representacións espacial e temporal |
Bloque 8. Actitudes e valores. Ensino e aprendizaxe na Área das Ciencias Sociais. | - Enfoques metodolóxicos. Métodos expositivos e interactivos |
Bloque 9 A práctica educativa. Evaluación da parendizaxe. | -As posibilidades didácticas do entorno. O traballo con fontes materiais e documentais -Criterios de avalación e tipos de avalación |
|