Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura | Código | 652438021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Graham,S (2008). Research on writing development, practice, instruction, and assessment. Reading and writing. Springer Netherlands González, R.M y Cuetos, F. (2008). Actividades para el Aprendizaje de la Lectura y la Escritura. CEPE García, J.N. (2007). Dificultades del desarrollo (22,23). Pirámide Macarthur, Ch., Graham,S. y Fitzgerald, J. (2006). Handbook of writing research. Guilford Press Uceira,E.,González,R.M. y Cuetos,F. (2012). Los Torres, una familia de escritores. CEPE González, R.M (2002). PODER escribir. EOS Graham, S. MacArthur,C.A. y Fitzgerald, J. (2009). Practice in Writing Instruction. Reading and writing . Guilford Press, New York, NY Cuetos, F. (2009). Psicología de la Escritura. CISS PRAXIS Mather,N. Wendling,B and Roberts, R. (2009). Writing Assessment and instruction for students with learning disabilities. Jossey-Bass Teacher Graham,S y Harris,K. (2006). Writing Better. Brookes Publishing Co.,Inc. |
|
|
Bibliografía complementaria | |
Avendaño, A., Lombardía, C. López I. y Pacoret, C. (2012). O purrusco dos bosques. Santiago de Compostela: Editorial GLIA. Avendaño, A., Lombardía, C. López I. y Pacoret, C. (2012). As aventuras de Toreto. Santiago de Compostela.Editorial GLIA. |
|