Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Propostas de avaliación e diagnóstico das dificultades na aprendizaxe da lectura e escritura. O caso da dislexia. | Código | 652498025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A3 | Os alumnos/as saberán realizar a avaliación das dificultades de lectura e de trastornos específicos da linguaxe escrita. |
B3 | Os estudiantes poderán comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 | Os estudiantes serán capaces de tomar decisións con autonomía e responsabilidade. |
C1 | Os alumnos/as saberán utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da sua profesión e para o aprendizaxe ó longo da súa vida. |
C3 | Os estudiantes valorarán a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|