Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2012)
 Asignaturas
  El papel del contexto familiar en el tratamiento de las alteraciones de la comunicación y el lenguaje
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) El papel del contexto familiar en el tratamiento de las alteraciones de la comunicación y el lenguaje Código 652498037
Titulación
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2012)
Descriptores Ciclo Periodo Curso Tipo Créditos
Máster Oficial 2º cuatrimestre
Primero Optativa 3
Idioma
Castellano
Prerrequisitos
Departamento
Coordinador/a
Claver Turiégano, Esther
Correo electrónico
escatu@unizar.es
Profesorado
Claver Turiégano, Esther
Correo electrónico
escatu@unizar.es
Web
Descripción general Os obxectivos que persigue esta materia son:
- Proporcionar ao alumno nocións da epistemoloxía sistémica e unha bagaxe conceptual sobre estrutura e dinámica familiar, así como unha aproximación aos diferentes tipos de intervención terapéutica.
- Coñecer os presupostos teóricos e as intervencións terapéuticas das principais escolas en terapia familiar e afondar na elaboración de hipótese e nas técnicas de intervención.
- Aprender a "observar sistémicamente" e iniciarse na "elaboración de hipótese".
- Coñecer aspectos importantes do sistema familiar en relación á intervención en problemas de aprendizaxe en infancia e adolescencia, máis concretamente en dificultades específicas relacionadas con trastornos na linguaxe.
- Coñecer a importancia do papel da familia en todos os estadios do ciclo evolutivo familiar, facendo especial atención nos aspectos diferenciais en adolescencia e idade adulta.
- Aprender as principais técnicas de intervención no sistema familiar.
- Poñer en práctica os conceptos aprendidos en sesións prácticas e analizando casos clínicos concretos.
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes