1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Asignaturas |
Didáctica da bioloxía e xeoloxía |
Contidos |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da bioloxía e xeoloxía | Código | 652601122 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A Bioloxía e a Xeoloxía no contexto da Educación Secundaria |
1.1. Estructura Curricular 1.2. Por qué e para qué ensinar. Os Obxetivos do ensino da Bioloxñia e a Xeoloxía. Sua contribución á adquisición das competencias básicas |
2.- Os contidos do ensino da Bioloxía e a Xeoloxía |
2.1. Os modelos científicos como punto de referencia para a organización dos contidos de Bioloxía e Xeoloxía. Dos modelos científicos a os modelos escolares. 2.2. Os contidos e os criterios de avaliación de Bioloxía e Xeoloxía no curriculum oficial 2.3. A concreción dos obxetivos e contidos curriculares |
3.- O ensino da Bioloxía e a Xeoloxía |
3.1. Problemas de aprendizaxe dos contidos de Biología e Xeoloxía. As ideas e os modelos dos estudiantes, súas características e seus orixes. 3.2. A promoción de aprendizaxes dos estudantes. Actividades e recursos (os traballos prácticos, as saídas a o medio natural, os museos, etc.) 3.3. A concreción da práctica educativa. Diseños de unidades de ensino. |
4.- Tomando decisiones sobre qué e cómo ensinar. O ser humano, os seres vivos: Interacciós e cambios | 4.1. Valor formativo do tema 4.2. Delimitación de obxetivos e contidos 4.3. Problemas de aprendizaxe. Recomendacions didácticas 4.4. Análise e elaboración de propostas de ensino sobre núcleos de estudo asociados a esta temática. |
5.- Tomando decisiones sobre qué e cómo ensinar. A Terra e o medio físico características e cambios. | 5.1. Valor formativo do tema 5.2. Delimitación de obxetivos e contidos 5.3. Problemas de aprendizaxe. Recomendacions didácticas 5.4. Análise e elaboración de propostas de ensino sobre núcleos de estudo asociados a esta temática. |
|