7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras |
Asignaturas |
Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira | Código | 652609924 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecer as diferentes teorías e estratexias referentes a avaliación, tanto en ensino secundario como en formación profesional e escolas de idiomas. | AP2 AP3 AP4 AP5 AP11 |
CM2 CM6 |
|
Coñecer a terminoloxía e as diferentes características do proceso avaliador. | AP2 AP5 AP7 AP11 AP12 |
CM4 CM6 |
|
Coñecer e aplicar a natureza da autoavaliación nun proceso de avaliación continuada e apredizaxe autónomo. | AP4 AP5 AP10 AP11 |
CM2 CM3 CM6 |
|
Coñecer e poñer en práctica o papel do profesor como formador e facilitador nas tarefas susceptibles de seren avaliadas. | AP4 AP5 AP7 AP10 AP11 AP12 |
CM2 CM3 CM6 CM8 |
|
Comprender e aplicar os criterios competenciais dunha lingua estranxeira para facer unha avaliación por competencias. | AP2 AP4 AP5 AP7 AP9 AP10 AP11 |
CM2 CM3 CM4 CM6 |
|
Identificar e analizar situaciones educativas que requiren diferentes estratexias avaliadoras, en función dos estudiantes con diferentes capacidades, aptitudes, e diferentes ritmos no desenvolvemento educativo. | AP2 AP4 AP5 AP7 AP8 AP9 AP10 AP11 AP13 AP14 |
CM2 CM3 CM4 CM6 |
|
Coñecer e poñer en práctica a avaliación de alumnos con necesidades educativas especiais. | AP2 AP4 AP5 AP7 AP8 AP9 AP10 AP14 |
CM2 CM4 CM8 |
|
Coñecer e poñer en práctica a avaliación atendendo aos criterios de diversidade e igualdade. | AP1 AP2 AP4 AP5 AP7 AP8 AP9 AP11 AP13 AP14 |
CM2 CM3 CM4 CM6 CM8 |
|
Aplicación de diferentes modelos de actividades de avaliación tendo en conta as caracteristicas do alumnado. | AP4 AP8 AP9 AP13 AP14 |
CM4 CM6 CM8 |
|
Coñecer e analizar as relacións entre os procesos de avaliación e o fracaso escolar. | AP5 AP10 AP14 |
CM3 CM4 CM8 |
|
Saber utilizar as ferramentas tecnolóxicas de xestion utilizadas para avaliación dos alumnos polo Ministerio de Educación. Outras ferramentas. | AP2 AP4 AP7 AP9 AP10 AP12 AP13 AP14 |
CM3 CM4 |
|
Coñecer e extraer conclusións das avaliacións internacionais e externas do proceso educativo do estado. | AP2 AP4 AP5 AP10 AP12 AP14 |
CM3 CM4 CM6 |
|
Ser capaz de convertir as indicacions curriculares en actividades avaliadoras de diferente natureza. | AP2 AP4 AP5 AP7 AP9 AP10 AP13 AP14 |
CM2 CM3 CM6 CM8 |
|
Deseñar e poñer en práctica propostas avaliativas seguindo os diferentes enfoques metodolóxicos. | AP2 AP4 AP5 AP6 AP7 AP10 AP11 AP14 |
CM2 CM3 CM4 CM6 |
|
Seleccionar técnicas e instrumentos de avaliación axeitados e graduados para o tipo de obxecto que se quere avaliar. | AP2 AP5 AP9 AP10 AP12 AP14 |
CM2 CM3 CM4 CM6 CM8 |
|
Saber comunicar os resultados dun proceso de avaliación salientando as partes positivas susceptibles de derivar en unha mellora do alumnado o dos axentes avaliados. | AP2 AP4 AP10 AP11 AP12 AP14 |
CM2 CM3 CM5 CM6 |
|
Interpretar a avaliación cun sentido crítico no contexto educativo e no contexto xeral, tentando de preparar aos alumnos para a vida. | AP2 AP10 AP13 AP14 |
CM5 CM6 CM7 |
|
Aplicar o autoavaliación e a avaliación dos alumnos a tarefa do profesor. | AP2 AP8 AP9 AP10 AP11 AP13 AP14 |
CM2 CM6 CM7 CM8 |
|