Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Educación inclusiva e multicultural |
Contidos |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Educación inclusiva e multicultural | Código | 652G01011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Estratexias didácticas na atención á diversidade e a educación inclusiva na etapa de Educación Infantil |
A educación como práctica cultural Contextos institucionais da educación |
Modelos de Educación Multicultural |
Procesos da marxinazatión nos espazos escolares Identidade, fronteiras, e a globalización Pedagoxía crítica e xustiza social |
Atención á diversidade cultural e funcional, discapacidade e inclusión na escolaridade temperán: minorías étnicas, inmigrantes, emigrantes, persoas con discapacidade |
Diversidade funcional: “a diferenza que fai unha diferenza” A construción social do éxito e do fracaso escolar Asimilación, integración, e “Atención á diversidade” |
Multiculturalismo, prexuízos, estereotipos, racismo, xenofobia e outros tipos de discriminación e exclusión nas institucións escolares | Construíndo o Outro- racismo e xenofobia Sexo, xénero, e heteronormatividade Minorización de linguas e variacións dialectais |
Globalización e curriculum na Educación Infantil, formas interculturais de representación e participación na etapa de Infantil | Transversalidade, flexibilidade, e cooperación Representación, recognición, e participación Procesos de reflexión, investigación, e innovación |
|