Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Deseño de proxectos educativos de 0 a 3 anos |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de proxectos educativos de 0 a 3 anos | Código | 652G01021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Analizar os antecedentes da educación infantil, os seus principios, finalidades e funcións. | A3 A13 |
B1 B3 B5 B7 B9 B10 B11 B17 B22 B24 |
C4 C6 |
Coñecer o contexto social e a súa incidencia no desenvolvemento da educación de 0 a 3 anos. | A3 A10 A13 A21 |
B1 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B16 B17 B24 |
C4 C6 |
Sensibilizarse acerca do carácter educativo do ciclo 0-3. | A3 A13 |
B1 B3 B6 B7 B9 B10 B11 B14 B17 |
C4 C6 C8 |
Coñecer as modalidades na de atención á infancia e os seus criterios de calidade. | A5 A13 |
B3 B9 B10 B11 B17 B22 B24 |
C6 C7 C8 |
Coñecer o marco lexislativo e os niveis de concreción do curriculum na educación infantil e a súa concreción no ciclo 0-3. | A3 A13 |
B3 B6 B9 B10 |
C4 C6 C8 |
Asumir a necesidade de elaborar proxectos educativos contextualizados e analizar o papel que xogan as editoriais na configuración do curriculum. | A6 A13 A21 A28 |
B2 B3 B6 B10 B17 B22 |
C4 C6 C7 C8 |
Revisar e analizar os principais modelos de atención educativa na etapa de educación infantil e a súa concreción no ciclo 0-3. | A3 A13 A21 A28 |
B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B13 B16 |
C4 C6 C7 C8 |
Analizar proxectos e actividades que se están desenvolvendo no ciclo 0-3 tomando en consideración os principios dos modelos máis relevantes empregados na educación infantil. | A3 A5 A6 A10 A23 A28 A30 |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B22 B24 |
C4 C6 C7 C8 |
Deseñar propostas educativas para o ciclo 0-3 tomando en consideración os modelos e os proxectos analizados. | A3 A5 A6 A10 A13 A21 A23 A30 |
B1 B2 B7 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B22 B24 |
C4 C6 C7 C8 |
Coñecer o perfil dos profesionais que traballan na educación infantil, atendendo a súa tipoloxía, formación, dimensión de xénero, etc. | A6 A13 A23 |
B3 B10 B17 B22 B24 |
C4 C6 C7 C8 |
Analizar a formación inicial e permanente dos profesionais e a súa incidencia no desenvolvemento profesional e na mellora da calidade da educación proporcionada no ciclo 0-3. | A13 A21 A23 |
B5 B9 B10 B11 B14 B15 B16 |
C4 C6 C7 C8 |
|