Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Medio social e cultural e a súa didáctica |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Medio social e cultural e a súa didáctica | Código | 652G01025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Rodríguez Lestegás, F. (1984.). Didáctica das Ciencias Sociais na Educación Infantil.. Vigo: Ed. Ir Indo. Prats, J. y Santacana, J. (2009). Ciudad, educación y valores patrimoniales. La ciudad educadora, un espacio para aprender a ser ciudadanos.. Íber, 59, pp. 8-21 Cooper, H. (2002). Didáctica de la historia en la educación infantil y primaria. . Madrid: Morata. Rivero Gracia, P. (coord.) (2011). Didáctica de las ciencias sociales para Educación Infantil.. Zaragoza: Mira Editores Hernández Cardona, F.X. ( 2002). Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia. . Barcelona: Editorial Graó. Aranda Hernando, A.M. (2003). Didáctica del conocimiento del medio social y cultural en la educación infantil.. Madrid: Ed. Síntesis. Pérez, E.M., Baeza, M.C., Miralles, P. (2008). El rincón de los tiempos. Un palacio en el aula de Educación Infantil.. Revista Iberoamericana de Educación, 48:1-10. AA.VV. (1998). Enciclopedia General de la Educación.. Barcelona: Océano Grupo Editorial Pluckrose, H. (1993). Enseñanza y aprendizaje de la Historia. . Madrid: MEC – Ediciones Morata. Benejam, P. e Pagès, J. (coords.) (1997). Enseñar y aprender Ciencias Sociales, Geografía e Historia en la Educación Secundaria.. Barcelona. ICE-Horsori Egan, K. (1991). La comprensión de la realidad en la educación infantil y primaria. . Madrid: Morata. Cuenca, J.M. (2008). La enseñanza y aprendizaje de las ciencias sociales en Educación Infantil.. Jaén: Universidad de Jaén. Miralles, P., S. Molina y A. Santisteban (eds.) (2011). La evaluación en el proceso de enseñanza y aprendizaje de las ciencias sociales. . Murcia: A.U.P.D.C.S. Benejam, P. et al. (2002). Las ciencias sociales: concepciones y procedimientos.. Barcelona: Graó. Escamilla, A. (2009). Las competencias básicas en la programación de aula: infantil y primaria (3-12 años).. Barcelona: Graó. Trepat, C-A. (1995). Procedimientos en Historia. Un punto de vista didáctico.. Barcelona: Editorial Graó. |
A bibliografía básica e as páxinas web iranse ampliando conforme se vaia tratando a materia. Páxinas web: www.aaviladonga.es www.atapuerca.com www.educabarrie.org http://innovarteinfantil.wordpress.com http://clio.rediris.es www.edu.xunta.es www.educahistoria.com www.museobelasartes.coruna.es www.educoruna.es |
|
Bibliografía complementaria |
Lisón Tolosana, C. (1971). Antropología cultural de Galicia.. Madrid: Siglo XXI de España Editores Mariño Ferro, X.R. (2000). Antropoloxía de Galicia.. Vigo: Xerais. Llano, P. de (1981). Arquitectura popular en Galicia.. Santiago: COAG. Caamaño Suárez, M. (2003). As construcción da arquitectura popular: Patrimonio Etnográfico de Galicia. A Coruña: Colexio de Aparelladores e Arquitectos Técnicos de Galicia Coma Quintana, L., Santacana i Mestre, J. (2010). Ciudad educadora y patrimonio. Cookbook of heritage.. Gijón: Nigra. AA.VV. (1991-2008). Galicia. Proxecto Hércules.. A Coruña: Hércules de edicións Otero Pedrayo, R. (1962). Historia de Galiza.. Buenos Aires: Editorial Nós. Bas, B. (2011). Imaxes do patrionio cultural para traballar as competencia básicas.. A Coruña: XI Congreso Internacional Galego-Portugués de Psicopedagoxía. Coma. L. (2009). La evaluación de las actividades patrimoniales.. Íber, 59-22-37. Carballo Arceo, L. X (2000). Os castros galegos. . Vigo: A Nosa Terra. |
A bibliografía complementaria irase ampliando conforme se vaian tratando e traballando os temas e actividades. |
|