Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Deseño, desenvolvemento e avaliación do currículo |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño, desenvolvemento e avaliación do currículo | Código | 652G02009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Comprender a terminoloxía básica, específica e propia da Didáctica, así como os conceptos referentes aos compoñentes didácticos do proceso de ensino e aprendizaxe, de modo que sexa capaz de reflexionar con rigor sobre os mesmos e orientar racionalmente a súa futura práctica docente. | A1 A7 |
B13 B15 |
|
Valorar críticamente as diferentes formas de interpretar a realidade educativa de acordo coas diferentes visións sobre a función social da escola e o ensino como sistema, en conexión cos obxectivos socio-educativos propostos. Comprender e reflexionar sobre a importancia da inclusión da diversidade que circunda as aulas educativas. | A1 A7 A10 A16 |
B3 B5 B14 |
C4 C6 |
Comprender as diferenzas entre a planificación curricular e a programación do proceso de ensino e aprendizaxe. Distinguir os diferentes niveis de concreción curricular e as súas implicacións. Coñecer os diferentes elementos e modalidades de deseño curricular. | A1 A7 A16 |
B3 |
C6 |
Coñecer e diferenciar os principios básicos e as características que fundamentan a articulación curricular na actualidade. | A16 A19 |
B3 |
|
Diferenciar os distintos elementos curriculares. Utilizar diferentes criterios tanto para a análise de grupo, da formulación de obxectivos e a selección e secuenciación de contidos considerándoos como un corpo de coñecementos no marco dun proceso de construción e reconstrución progresiva. | A16 A17 A19 |
B15 |
|
Comprender o valor científico e pedagóxico da avaliación no campo do ensino, entendida como unha avaliación eminentemente formativa, así como afondar nas relacións entre avaliación e investigación. | A19 |
||
Analizar as figuras implicadas no proceso de ensino e aprendizaxe. Reflexionar sobre a necesaria profesionalización docente e as funciones do profesorado. Comprender o carácter interrelacionar da función do profesorado no sistema educativo. | A1 A7 |
B5 B6 B14 |
C4 C7 |
Desenvolver actitudes de investigación e innovación para facilitar a reflexión sobre a súa práctica educativa, entendida como un proceso de indagación e construción no marco da sociedade do coñecemento e o cambio cultural. | A17 A19 |
B1 B11 B15 |
C6 C7 C8 |
|