Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Teoría da educación
   Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Aprendizaxe colaborativa Asistencia a clase e participación nas distintas sesións 20
Análise de fontes documentais No traballo final e nas aulas 20
Lecturas Dos libros obligatorios e dos documentos 20
Presentación oral dos libros elexidos 10
Traballos tutelados O estudo de caso realizado como traballo nos pequenos grupos 30
 
Observacións avaliación

As persoas que asisten asiduamente (70% de asistencia) serán avaliadas polos:


1.  Traballos realizados nas sesións de aula e os propostos para realizar de forma individual ou en grupo
2. Exposicións e participación nos debates
3. Examen
4.  Defensa dun dos tres libros indicados; dos outros dous entregarase un traballo escrito.

RODRIGUEZ PALOP, Mª Eugenia (2011): Claves para entender los nuevos derechos humanos. Madrid: La catarata 
Os cambios históricos e as transformacións sociais esixen a revisión dos dereitos humanos de cara a un mundo máis solidario, responsable e globalizado, no que o compromiso e a participación da cidadanía xoga un papel chave. 

SANCHEZ RUBIO, David (2011): Encantos y desencantos de los derechos humanos. De emancipaciones, liberaciones y doinaciones. Barcelona: Icaria. 
Escolam de traballos sobre a capacidade das persoas para significar e resignificar realidades plurais, que deron pé a procesos de recoñecemento das diferencias, de posibilitar a emancipación de grupos sociais y a esbotar dinámicas excluintes.  

CHOMSKY, Noam e Ignacio RAMONET. (2003): Cómo nos venden la moto. Información poder y concentración de medios. Barcelona: Icaria. 
Análise dos medios de comunicación e da propaganda nas sociedades democráticas: neste texto preséntanse exemplos que permiten afondar na manipulación informativa como medio de poder, as limitacións da liberdade individual e a “fabricación” das opinións. 

As personas que non asistan de forma continuada a clase deben facer: 

1. recisións de 2 dos 3 libros arriba indicados 
2. analizar a influencia das distintas corrientes educativas traballadas na aula na película "Hoy empieza todo" (que pode visionar na biblioteca da Facultade) 
3. xustificar as influencias teóricas no traballo tutelado de investigación en grupo.
4. Examen
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes