Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Teoría da educación |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Teoría da educación | Código | 652G03001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | Asistencia a clase e participación nas distintas sesións | 20 |
Análise de fontes documentais | No traballo final e nas aulas | 20 |
Lecturas | Dos libros obligatorios e dos documentos | 20 |
Presentación oral | dos libros elexidos | 10 |
Traballos tutelados | O estudo de caso realizado como traballo nos pequenos grupos | 30 |
Observacións avaliación | ||
As persoas que asisten asiduamente (70% de asistencia) serán avaliadas polos: 1. Traballos realizados nas sesións de aula e os propostos para realizar de forma individual ou en grupo 2. Exposicións e participación nos debates 3. Examen 4. Defensa dun dos tres libros indicados; dos outros dous entregarase un traballo escrito. RODRIGUEZ PALOP, Mª Eugenia (2011): Claves para entender los nuevos derechos humanos. Madrid: La catarata Os cambios históricos e as transformacións sociais esixen a revisión dos dereitos humanos de cara a un mundo máis solidario, responsable e globalizado, no que o compromiso e a participación da cidadanía xoga un papel chave. SANCHEZ RUBIO, David (2011): Encantos y desencantos de los derechos humanos. De emancipaciones, liberaciones y doinaciones. Barcelona: Icaria. Escolam de traballos sobre a capacidade das persoas para significar e resignificar realidades plurais, que deron pé a procesos de recoñecemento das diferencias, de posibilitar a emancipación de grupos sociais y a esbotar dinámicas excluintes. CHOMSKY, Noam e Ignacio RAMONET. (2003): Cómo nos venden la moto. Información poder y concentración de medios. Barcelona: Icaria. Análise dos medios de comunicación e da propaganda nas sociedades democráticas: neste texto preséntanse exemplos que permiten afondar na manipulación informativa como medio de poder, as limitacións da liberdade individual e a “fabricación” das opinións. As personas que non asistan de forma continuada a clase deben facer: 1. recisións de 2 dos 3 libros arriba indicados 2. analizar a influencia das distintas corrientes educativas traballadas na aula na película "Hoy empieza todo" (que pode visionar na biblioteca da Facultade) 3. xustificar as influencias teóricas no traballo tutelado de investigación en grupo. 4. Examen |
|