Comprender os supostos e fundamentos pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa da educación permanente, valorando as súas implicacións no sistema educativo. |
A2
|
|
|
Deseñar e desenvolver proxectos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. |
A9
|
|
|
Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información |
|
B1 B2
|
|
Impulsar espazos socioeducativos en contextos de diversidade atendendo á igualdade de xénero, á equidade e respecto aos dereitos humanos. |
|
B4
|
|
Expresarse adecuadamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma de Galicia |
|
|
C1
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
C7
|