Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2009) |
Asignaturas |
Actívidade Física, Saúde e Calidade de Vida no Ser Humano |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Actívidade Física, Saúde e Calidade de Vida no Ser Humano | Código | 653462102 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Adquirir coñecementos, habilidades e actitudes en ética, fundamentalmente, epidemioloxía, estatística e outras materias que forman a persoa, ademais de aos profesionais, e afondar aos niveis do posgrao nos coñecementos de Autonomía Persoal e Calidade de Vida desde un modelo interdisciplinar de atención e rehabilitación integral ao paciente. |
A2 | Adquirir coñecementos especializados para desenvolver con eficacia proxectos de investigación clínica relacionados cunha ampla serie de liñas de investigación, incluíndo as habilidades técnicas e de xestión necesarias para levar a cabo os proxectos. |
A4 | Aumentar os coñecementos dende unha perspectiva rehabilitadora integral. |
B2 | Fluidez e propiedade na comunicación científica oral e escrita nestes temas. |
B4 | Capacidade de análise e síntese. |
B5 | Habilidades para conseguir analizar información desde diferentes fontes. |
B7 | Capacidade para aplicar a teoría á práctica. |
B10 | Motivación. |
B13 | Capacidade para aplicar o método científico para constatar a efectividade dos métodos de intervención, avaliar os métodos de traballo aplicados e divulgar os resultados. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|