Guía DocenteCurso Facultade de Enfermaría e Podoloxía |
Grao en Enfermaría |
Asignaturas |
Ética profesional, marco legal e filosofía do coidado |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Ética profesional, marco legal e filosofía do coidado | Código | 750G01016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A56 | Coñecer a lexislación aplicable e o código ético e deontolóxico da enfermaría española, inspirado no código europeo de ética e deontoloxía de enfermaría. |
A57 | Prestar coidados, garantindo o dereito á dignidade, privacidade, intimidade, confidencialidade e capacidade de decisión do paciente e familia. |
A58 | Individualizar o coidado considerando a idade, o xénero, as diferenzas culturais, o grupo étnico, as crenzas e valores. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 | Traballar de forma colaborativa nun equipo interdisciplinar. |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B8 | Capacidade de análise e sínteses. |
B11 | Capacidade e habilidade de xestión da información. |
B12 | Capacidade para organizar e planificar. |
B16 | Coñecer e apreciar a diversidade e a multiculturalidade. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|