Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Traballo |
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol) |
![]() |
![]() |
![]() |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía do Consumo | Código | 760G01045 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro-Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A4 | Dirección e xestión de recursos humanos. |
A5 | Políticas sociolaborais. |
A6 | Economía e mercado de traballo. |
A9 | Socioloxía do traballo e Técnicas de Investigación Social. |
A11 | Teoría e sistemas de relacións laborais. |
A12 | Historia das relacións laborais. |
A14 | Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A18 | Interpretar datos e indicadores socioeconómicos. |
A19 | Identificar as fontes de información económica e o seu contido. |
A26 | Aplicar técnicas cuantitativas e cualitativas de investigación social ao ámbito laboral. |
A31 | Aplicar os coñecementos á práctica. |
A32 | Comprender a relación entre procesos sociais e a dinámica das relacións laborais. |
A33 | Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional. |
A34 | Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
A35 | Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
B2 | Capacidade de análise e síntese. |
B4 | Capacidade de xestión da información. |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B8 | Razoamento crítico. |
B14 | Aprendizaxe autónomo. |
B15 | Creatividade. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|