Guía DocenteCurso Escola Universitaria Politécnica |
Enxeñeiro Técnico Industrial-Especialidade en Electrónica Industrial |
Asignaturas |
Oficina Técnica |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Oficina Técnica | Código | 770611304 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Troncal | 5.5 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Identificación das necesidades e/ou requirimentos (datos de partida) necesarios para deseñar, proxectar e construír calquera instalación, compoñente ou proceso. | A3 |
||
Capacidad para identificar, localizar e interpretar a lexislación e normativa vixente necesaria para deseñar, proxectar e construir calquera instalación, compoñente ou proceso. | A12 |
C4 C7 |
|
Capacidad para localizar y aprender a usar procedimientos de cálculo o incluso software, homologados, necesarios para deseñar, proxectar e construir calquera instalación, compoñente ou proceso. | A10 |
B1 B4 B16 |
C6 C7 |
Capacidad para trabajar en grupo | A5 |
B5 B7 B11 |
|
Coñecer as atribucións e facultades profesionais que a Lei outorga aos Enxeñeiros Técnicos Industriais e pescudar as distintas opcións profesionais que lle ofrece a titulación de Enxeñería Técnica Industrial, e as vías de acceso ao mundo empresarial. | A7 A12 |
||
Aprender a elaborar y redactar trabajos técnicos, tales como: Informes, Dictámenes, Peritaciones, Patentes, etc. | A10 |
B2 B7 B16 |
|
Conocer los derechos, obligaciones y funciones de: La Propiedad, El constructor y El Director de Obra en el desarrollo de la ejecución del proyecto. | A12 |
B2 B6 B7 B11 B13 B15 B16 |
|
Adquirir los conocimientos necesarios para elaborar y documentar correctamente el proyecto, en todas sus diversidades y fases, partiendo de las atribuciones y competencias del Ingeniero Técnico Industrial y de la legislación aplicable. | A3 A12 |
B11 B13 B14 B15 B16 |
|