Licenciado en Economía |
Competencias da titulación |
Tipo A | Código | Competencias da titulación Específicas | |
A1 | Contribuír a boa xestión da asignación de recursos tanto no eido privativo como no público. | ||
A2 | Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no eido privativo como no público. | ||
A3 | Aportar racionalidade á análise e á descrición de calquera aspecto da realidade económica. | ||
A4 | Avaliar consecuencias de distintas alternativas de acción e seleccionar as mellores dados os obxectivos. | ||
A5 | Emitir informes de asesoramento sobre situacións concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma. | ||
A6 | Redactar proxectos de xestión económica ao nivel internacional, nacional ou rexional. | ||
A7 | Integrarse na xestión empresarial. | ||
A8 | Identificar as fontes de información económica principais e o seu contido, derivando dos datos a información relevante. | ||
A9 | Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou empíricas acerca de como funciona a economía. | ||
A10 | Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados na utilización de instrumentos técnicos. |
Tipo B | Código | Competencias da titulación Transversais | |
B1 | Estimular a capacidade de aprendizaxe. | ||
B2 | Fortalecer a capacidade crítica e autocrítica. | ||
B3 | Ler e comunicarse no eido profesional en máis dun idioma. | ||
B4 | Utilizar, de xeito habitual, a tecnoloxía da información e as comunicacións en todo o seu desenvolvemento profesional. | ||
B5 | Comunicarse con fluidez no seu entorno e traballar en equipo. | ||
B6 | Apreciar a diversidade e o coñecemento e a relación con outras culturas. |
Tipo C | Código | Competencias da titulación Nucleares |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|