Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2013)
 Asignaturas
  Adquisición e ensino do inglés
   Contidos
Temas Subtemas
1. Applied Linguistics and the teaching of English. Main fields in Applied Linguistics.
Descrición:
Tratase dunha introdución ao curso, prestando atención á definición e aos ámbitos tradicionais da Lingüística Aplicada. Fárase un breve repaso das principais disciplinas que se poden encadrar dentro da mesma.
1.1. Introduction
1.2. Analysis and evolution of the term “Applied Linguistics
1.3. Fields of study in AL: Language teaching, corpus linguistics, translation studies, language planning, forensic linguistics, speech pathology/clinical linguistics, etc.
1.4. Suggestions for further reading.
2. Current issues in the teaching of English as a Foreign Language.
Descrición
Esta unidade servirá para familiarizar ao alumnado sobre as últimas tendencias no ensino do inglés con especial referencia á aproximación comunicativa, ao enfoque por tarefas e á aprendizaxe de linguas baseada en contidos (AICLE). A continuación, se presentarán as aportacións máis importantes do Marco Común Europeo salientando o enfoque metodolóxico elexido así como os distintos descritores de referencia para cada unha das destrezas. Abordarase igualmente o proceso de avaliación proposto neste documento. Xa, por último, presentarase o Portfolio Europeo das Linguas facendo referencia aos seus obxectivos principais, os seus compoñentes, modalidades e aplicacións pedagóxicas.
2.1. New tendencies and approaches to the teaching of English.
2.1.1. The task-based and the Communicative Approach.
2.1.2. Content-based teaching (CLIL)
2.2. The Common European Framework for the teaching and learning of languages.
2.3. The European Language Portfolio (PEL)
3. Current issues in Second language Acquisition
Descrición

Faremos unha revisión xeral do proceso de adquisición de segundas linguas facendo referencia entre outros aos aspectos seguintes: papel da L1 na adquisción dunha segunda lingua, a teoría da interlingua, o conceto de transferencia lingüística, factores e teorías de aprendizaxe, as achegas dos corpus de aprendices para a investigación na adquisición de segundas linguas e para o ensino do inglés en particular.
3.1. The acquisition of the first language
3.2 Factors and theories in SLA
3.3. Second language learning theory and practice: Connections and Interplays.
3.4. Suggestions for further reading.
4. Conducting research in Second Language Acquisition and Teaching.
Descrición
Nesta unidade daranse pautas para realizar investigación de carácter empírico no eido da adquisición e aprendizaxe do inglés. Presentárase a estrutura clásica dos traballos de investigación destas características a partir de exemplos coñecidos na bibliografía especializada. Afondarase nos instrumentos de investigación e na análise de datos.
4.1. Introduction.
4.2. Planning a project.
4.3. Research instruments: diaries, questionnaires, interviews, attitude scales, observation, surveys, etc.
4.4. Possible structure and organisation of a language learning project.
4.5. Practical task. The preliminary design of a research project.
4.6. Suggestions for further reading
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes