Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2013) |
Asignaturas |
Adquisición e ensino do inglés |
Contidos |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Adquisición e ensino do inglés | Código | 613505014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Applied Linguistics and the teaching of English. Main fields in Applied Linguistics. Descrición: Tratase dunha introdución ao curso, prestando atención á definición e aos ámbitos tradicionais da Lingüística Aplicada. Fárase un breve repaso das principais disciplinas que se poden encadrar dentro da mesma. |
1.1. Introduction 1.2. Analysis and evolution of the term “Applied Linguistics 1.3. Fields of study in AL: Language teaching, corpus linguistics, translation studies, language planning, forensic linguistics, speech pathology/clinical linguistics, etc. 1.4. Suggestions for further reading. |
2. Current issues in the teaching of English as a Foreign Language. Descrición Esta unidade servirá para familiarizar ao alumnado sobre as últimas tendencias no ensino do inglés con especial referencia á aproximación comunicativa, ao enfoque por tarefas e á aprendizaxe de linguas baseada en contidos (AICLE). A continuación, se presentarán as aportacións máis importantes do Marco Común Europeo salientando o enfoque metodolóxico elexido así como os distintos descritores de referencia para cada unha das destrezas. Abordarase igualmente o proceso de avaliación proposto neste documento. Xa, por último, presentarase o Portfolio Europeo das Linguas facendo referencia aos seus obxectivos principais, os seus compoñentes, modalidades e aplicacións pedagóxicas. |
2.1. New tendencies and approaches to the teaching of English. 2.1.1. The task-based and the Communicative Approach. 2.1.2. Content-based teaching (CLIL) 2.2. The Common European Framework for the teaching and learning of languages. 2.3. The European Language Portfolio (PEL) |
3. Current issues in Second language Acquisition Descrición Faremos unha revisión xeral do proceso de adquisición de segundas linguas facendo referencia entre outros aos aspectos seguintes: papel da L1 na adquisción dunha segunda lingua, a teoría da interlingua, o conceto de transferencia lingüística, factores e teorías de aprendizaxe, as achegas dos corpus de aprendices para a investigación na adquisición de segundas linguas e para o ensino do inglés en particular. |
3.1. The acquisition of the first language 3.2 Factors and theories in SLA 3.3. Second language learning theory and practice: Connections and Interplays. 3.4. Suggestions for further reading. |
4. Conducting research in Second Language Acquisition and Teaching. Descrición Nesta unidade daranse pautas para realizar investigación de carácter empírico no eido da adquisición e aprendizaxe do inglés. Presentárase a estrutura clásica dos traballos de investigación destas características a partir de exemplos coñecidos na bibliografía especializada. Afondarase nos instrumentos de investigación e na análise de datos. |
4.1. Introduction. 4.2. Planning a project. 4.3. Research instruments: diaries, questionnaires, interviews, attitude scales, observation, surveys, etc. 4.4. Possible structure and organisation of a language learning project. 4.5. Practical task. The preliminary design of a research project. 4.6. Suggestions for further reading |
|