Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa 3 |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 3 | Código | 613G03015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Seguir con facilidade unha conversa sobre asuntos cotiáns ou de carácter xeral, participar espontáneamente e ser capaces de relacionarse con falantes nativos cun grao suficiente de fluidez e naturalidade, sendo capaz de recoñecer unha ampla gama de expresións idiomáticas e de coloquialismos, así como cambios de estilo. | A6 A9 A20 |
B4 B10 |
C2 C4 |
Entender as ideas principais dun discurso extenso oral ou escrito, seguir liñas argumentais complexas e identificar as conclusións sempre que o tema sexa relativamente coñecido. | A6 A9 A20 |
B4 B10 |
C2 C4 |
Comprender programas de radio e televisión sobre temas actuales, sempre que se fale un nivel de lingua estándar pero mesmo tamén empregando unha cantidade considerable de linguaxe coloquial e de expresións idiomáticas. | A6 A9 A20 |
B1 B2 B4 B10 |
C2 C4 |
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situación cotiáns explicando e defendendo puntos de vista. | A6 A9 A20 |
B4 B10 |
C2 C4 |
Expoñer un tema coñecido sobre os campos semánticos traballados ou outros relacionados para que poida ser seguido sen dificultades, explicar os puntos significativos con razoable precisión e ser capaz de contestar as preguntas que xorden. Poder utilizar Powerpoint ou similar como apoio á exposición. | A6 A9 A20 |
B1 B2 B4 B6 B10 |
C2 C4 |
Ser capaz de escribir unha variedade de textos claros, fluídos e ben estruturados, amosando un uso controlado de estruturas organizativas, conectores e outros mecanismos de cohesión. Son capaz de matizar opinións e afirmacións con precisión, por exemplo, con relación a graos de certeza/incerteza, crenza/dúbida, probabilidade, sendo a estrutura, a distribución en parágrafos e a puntuación consistentes e útiles. | A6 A9 A18 A20 |
B4 B8 B10 |
C2 C4 |
Amosar creatividade e imaxinación nos traballos elaborados en lingua inglesa. | A6 A9 A15 A20 |
B3 B4 B10 |
C2 C4 |
|