Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Grao en Enxeñaría Informática
 Asignaturas
  Deseño Software
   Contidos
Temas Subtemas
1. Introducción • Deseño software
• Deseño orientado a obxectos
2. Elementos Básicos da Orientación a Obxectos • Clases e obxectos
• Identidade de obxectos
• Estado de obxectos
• Comportamento de obxectos
3. Características Básicas da Orientación a Obxectos • Abstracción e encapsulamento
• Modularidade
• Composición
• Herencia
• Polimorfismo
• Tipificación
• Ligadura Dinámica
4. Linguaxe Unificada de Modelado (UML) • Elementos básicos do UML
• Deseño estático: Diagramas de clases
• Deseño dinámico: Diagramas de interacción
• Outros diagramas
5. Principios de Deseño • Principios SOLID
• Deseño por contrato e subcontratación
• Tipos de herencia
6. Patróns de Deseño • Principios e patróns
• Patrones GoF
• Outros patróns
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes