Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
0 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Módulo Xenérico, Innovación Docente e Iniciación á Investigación Educativa
 Asignaturas
  Didáctica. currículo e organización escolar
   Fontes de información
Bibliografía básica

Álvarez Méndez, JuanManuel (1999). “Evaluar para conocer, evaluar para aprender: las razones formativas de la evaluación educativa”, en Juan Manuel Álvarez Méndez. Evaluar para conocer. Examinar para excluir. Madrid, Morata, pp. 58-61.

Area Moreira, Manuel (2009). “Los medios de enseñanza o materiales didácticos. Conceptualización y tipos”, en Introducción a la tecnología Educativa (documento electrónico), 24-37.

Espín, Julia e outros (1996). Análisis de recursos educativos desde la perspectiva no sexista. Barcelona, Laertes, pp. 109-126.

Fuentes Abeledo, Eduardo J. (2003). Culturas profesionales en la enseñanza y desarrollo profesional de los docentes. Revista Padres y Maestros, 279, 34-39.

González González, María Teresa (1992). “Centros escolares y cambio educativo”, en Juan Manuel Escudero e Julián López Yáñez (Coords.). Los desafíos de las reformas escolares. Cambio educativo y formación para el cambio. Sevilla, Arquetipo, pp. 71-95.

González González, María Teresa (1999).“Perspectivas teóricas recientes en organización escolar: una panorámica general”, en Juan Manuel Escudero. Escuelas y profesores: ¿hacia una reconversión de los centros y la función docente? Madrid, Ediciones Pedagógicas, pp. 35-59.

González González, María Teresa (2003) (coord.). “Las organizaciones escolares: dimensiones ycaracterísticas”, en María Teresa González González. Organización y gestión de centros escolares. Madrid, Pearson, pp. 25-38.

López Atrio, Laura e outros (1995). “Análise evaloración de materiais curriculares”. Revista Galega de Educación, 24, 58-60.

Martínez Bonafé, Jaume (1995). “Interrogando al material curricular (Guión para el análisis y la elaboración de materiales para el desarrollo del curriculum)”, en Jesús G. Mínguez e Miguel Beas, Miguel (Comps.). Libros de texto y construcción de materiales curriculares. Armilla, Proyecto Sur de Ediciones, pp. 221-245.

Navarro Hinojosa, Rosario(coord.) (2007). Didáctica y currículumpara el desarrollo de competencias. Madrid, Dykinson.

Parcerisa Arán, Artur (1996). “Propuesta de uninstrumento para el análisis de libros de texto y otros materiales que utilizanel papel como soporte”, en Artur Parcerisa Arán. Materiales curriculares. Cómo elaborarlos, seleccionarlos y usarlos. Barcelona, Graó, pp. 97-124.

Trillo Alonso, Felipe (1994). “El profesorado y el desarrollo curricular: tres estilos de hacer escuela”. Cuadernos de Pedagogía, 228, 70-74.

Trillo Alonso, Felipe (2008). “La enseñanza: eso sí que es un lío”, en Felipe Trillo e Lilian Sanjurjo. Didáctica para profesores de a pie. Propuestas para comprender y mejorar la práctica. Rosario, Homo Sapiens, pp. 57-67.


Lexislación

Lei Orgánica 2/2006, de 3 de maio, de Educación (BOE nº 106, 04/05/2006). Versión online disponible en http://www.boe.es/boe/dias/2006/05/04/pdfs/A17158-17207.pdf

Decreto 324/1996, de 26 de xullo, polo que se aproba o Regulamento orgánico dos institutos de ensino secundario (DOG nº 156, 09/08/1996). Versión online disponible en http://www.xunta.es/dog/Publicados/1996/19960809/Anuncio90AA_es.html

Decreto 1333/2007 de 5 de xullo polo que se regulan as ensinanzas da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG nº 136, 13/07/2013). Versión online dispoñible en http://www.xunta.es/linguagalega/arquivos/Ref.ED_7.pdf

Decreto 126/2008, do 19 de xuño, polo que se establece a ordenación e o currículo de bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG nº 120, 23/06/2008). Versión online dispoñible en http://ciug.cesga.es/PDF/ReferenciasLegais/Decreto126-2008curriculoBacharelatoLOEGalicia.pdf

Orde do 29 de outubro de 1996 pola que se regulan os órganos de goberno dos centros públicos de ensino non univesitario de características singulares, de educación especial e educación de adultos (DOG nº 215, 04/11/1996). Versión online dispoñible en http://www.xunta.es/dog/Publicados/1996/19961104/AnuncioB14E_gl.html

Orde do 1 de agosto de 1997 pola que se dictan instruccións para o desenvolvemento do Decreto 324/1996 polo que se aproba o Regulamento orgánico dos institutos de educación secundaria e se establece a súa organización e funcionamiento (DOG nº 168, 02/09/1998), Versión online disponible en http://www.xunta.es/dog/Publicados/1997/19970902/AnuncioA14A_gl.html.

Orde do 21 de decembro de 2007 pola que se regula a avaliación na educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG nº 4, 07/01/2008). Versión online dispoñible en http://www.edu.xunta.es/centros/iessanpaio/system/files/080107DOG_RegulacionAvaliacionESO.pdf

Orde do 23 de xuño de 2008 pola que se modifica a do 21 de decembro de 2007 pola que se regula a avaliación na educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG nº 121, 24/06/2008). Versión online disponible en http://www.xunta.es/dog/Publicados/2008/20080624/Anuncio29FEA_gl.html

Circular 8/2009 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se regulan algunhas medidas de atención á diversidade para o alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria. Versión online disponible en http://www.edu.xunta.es/web/node/328

Bibliografía complementaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes