Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos
   Fontes de información
Bibliografía básica GONZÁLEZ PIENDA, J.A. e outros (Coords.) (2002). Manual de psicología de la educación.. Madrid: Pirámide.
SAMPASCUAL, G (2001). Psicología de la educación. Madrid: UNED.
BUENO, J.A. e CASTANEDO, C. (Coords.) (2001). Psicología de la educación aplicada. Madrid: CCS (2ª ed.)
TRIANES, M.V. (Coord.); ABASCAL, J.[et al.] (1992). Psicología de la Educación para profesores . Málaga:Secretariado de Publicaciones
SAMPASCUAL, G (2002). Psicología del desarrollo y de la educaicón. Vol. II: Psicología de la educación.. Madrid: UNED.
WOOLFOLK, A. (1999). Psicología educativa. México: Prentice Hall (7ª ed.)
BASSEDAS, E., HUGUET, T. e SOLÉ, I. (2006). Aprender y enseñar en educación infantil. Barcelona:Graó
COLL, C., PALACIOS, J. e MARCHESI, A. (Comps.) (1990). Desarrollo psicológico y educación, II. Psicología de la educación.. Madrid: Alianza Psicológica.
COLL, C., PALACIOS, J. e MARCHESI, A. (Comps.) (2001). Desarrollo psicológico y educación. II. Psicología de la educación escolar.. Madrid: Alianza. Psicología y Educación
PONTECORVO, Cl. (Coord.) (2003). Manual de psicología de la educación . Madrid: Editorial Popular
BELTRAN, J. e outros/as (1992). Psicología de la educación. Madrid: EUDEMA
BELTRAN, J. e BUENO, J.A. (Eds.) (1995). Psicología de la educación. Barcelona: Marcombo.
SPRINTHALL, N.A., SPRINTHALL, R.C. e OJA, S.N. (1996). Psicología de la educación. Madrid: McGraw Hill (6ª Ed.)
SANTROCK, J.W. (2001). Psicología de la educación. México: McGraw Hill.
SANTROCK, J.W. (2006). Psicología de la educación. México: McGraw Hill (2ª ed.)
MAYER, R.E. (2004). Psicología de la educación . Madrid : Pearson Educación
NAVARRO, J.I. e MARTÍN, C. (Coords.) (2010). Psicología de la educación para docentes. Madrid: Pirámide
TRIANES, M.V. (Coord.) (1996). Psicología de la educación para profesores. Madrid: Pirámide (Biblioteca Eudema)
GONZÁLEZ PÉREZ, J. e CRIADO, M.J. (2004). Psicología de la educación para una enseñanza práctica. Madrid:CCS
TRIANES, M.V. e GALLARDO, J.A. (Coords) (1998). Psicología de la educación y del desarrollo. Madrid: Pirámide.
TRIANES, M.V. e GALLARDO, J.A. (Coords) (2004). Psicología de la educación y del desarrollo en contextos escolares.. Madrid: Pirámide.
MARTÍN SÁNCHEZ, M.V. (2009). Psicología de la educación y del desarrollo en educación infantil . Málaga: Ediped
MIRAS MARTÍNEZ, F. (2001). Psicología de la educación y del desarrollo en la edad escolar . . Granada:Grupo Editorial Universitario
GOOD, T.H.L. e BROPHY, J. (1996). Psicología educativa contemporánea. . Madrid: McGraw Hill (5ª ed.).
HENSON, K.T. e ELLER, B.F. (2000). Psicología educativa para la enseñanza eficaz. . México: International Thompson Editores.
MARCHESI, A. (2004). Que será de nosotros, los malos alumnos. Madrid:Alianza Ensayo
GÓMEZ, A. (2010). Unha viaxe pola infancia. Vigo: Ir Indo

Os Apuntamentos sobre os temas e as Actividades Prácticas da materia pódense obter a través de Moodle ou Servizo de reprografía da Facultade

Bibliografía complementaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes